دسته‌بندی نشده

مجسمه کاکا سنگی چیست

مجسمه کاکا سنگی چیست؟ مجسمه کاکا سنگی یا ایستر یا موآیی که جاکلیدی، گردنبند، سرزیپ، سرمدادی، دیوارکوب و طرح های دگیر آن در فروشگاه کاژین موجود است، یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین مجسمه‌های موجود در جهان است. این مجسمه که از سنگ آندزیت ساخته شده، در جزیره‌ای در اقیانوس آرام کشف شد. این مجسمه به شکل یک موجود با قدرت بی‌نظیر ساخته شده است. مجسمه کاکا سنگی، به عنوان یکی از شاهکارهای هنری جهان شناخته می‌شود و هر سال بسیاری از گردشگران و علاقه‌مندان به هنر و تاریخ از این آن بازدید می کنند. با دیدن این مجسمه، شما نیز می‌توانید از زیبایی و عظمت هنری این مجسمه لذت ببرید و تجربه‌ی بی‌نظیری را به دست آورید..

اگر شما هم دوست دارید این شاهکار هنری را به صورت مینیاتوری در خانه‌تان داشته باشید، می‌توانید مجسمه کاکا سنگی را با جزئیات بسیار دقیق و کیفیت بالا، از فروشگاه‌ه کاژین تهیه کنید. با داشتن مجسمه کاکا سنگی یا مجسمه ایستر در خانه‌تان یا بعنوان جاکلیدی، گردنبند، سرزیپ، سرمدادی و...، شما می‌توانید از زیبایی و قدرت این مجسمه بهره‌مند شوید و همچنین به یاد داشته باشید که هنر و فرهنگ، توانایی خلق شاهکارهایی از این قبیل را دارند.

بنابراین، اگر شما هم به دنبال یک هدیه خاص برای علاقه‌مندان به هنر هستید یا می‌خواهید یک شاهکار هنری در خانه خود داشته باشید، محصولات مجسمه کاکا سنگی را حتما به دست بیاورید و از زیبایی و قدرت این مجسمه لذت ببرید..

مشخصات، قیمت و خرید محصولات طرح مجسمه ایستر یا کاکا سنگی

جاکلیدی طرح ایستر کاکا سنگی مدل پلاستیکی کد d341

قیمت اصلی ۳۵۰,۰۰۰ ﷼ بود.قیمت فعلی ۳۰۰,۰۰۰ ﷼ است.

گردنبند طرح ایستر کاکا سنگی مدل پلاستیکی کد d331

قیمت اصلی ۳۵۰,۰۰۰ ﷼ بود.قیمت فعلی ۲۵۰,۰۰۰ ﷼ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *